برنامه نویسی موبایل

همراه و همگام بودن با تکنولوژی از اصلی‌ترین دغدغه های سازمان‌های بزرگ و رو به رشد است که همیشه تردیدهایی پیرامون موفقیت یا عدم موفقیت این روش وجود خواهد داشت. در صورتیکه اگر استفاده از تکنولوژی روز را با برنامه ریزی و هدفمند دنبال کنیم، قطعاً به موفقیت‌های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

شرکت دیان علاوه بر ارائه انواع اپلیکیشن های اندروید/iOS(موبایل) به کاربران خود، اقدام به ارائه مشاوره های مدیریتی و استفاده بهینه از این تکنولوژی را نیز می‌کند، که این موضوع باعث افزایش راه های ارتباطی، اعتبار نام تجاری و در نتیجه افزایش تعداد مشتریان محصولات و خدمات سازمان‌هاخواهد شد.

اهمیت بازاریابی از طریق موبایل اپلیکیشن ها :

امروزه اکثر مشاغل به اهمیت طراحی موبایل اپلیکیشن ها در بزینس های خود پی برده اند . در واقع بازاریابی از طریق موبایل ها و اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از هدف های اصلی برای بزینس های آنلاین تبدیل شده اند.  برای توسعه کسب و کار داشتن موبایل اپلیکیشن امری ضروری به نظر می رسد. در دنیای امروز با وجود حجم بالای رقابت برطرف کردن نقاط ضعف و استفاده از انها برای پیشرفت کسب و کار اهمیت دارد . کسب و کارها نیاز دارند تا حداکثر مشتریان را به سمت خود بکشانند که برای این کار نیاز دارند استراژی مناسبی را انتخاب کنند، که البته طراحی اپلیکیشن های موبایلی یکی از استراتژی های جدید و شیوه های نوین برندینگ  در دنیای امروز محسوب می شود . با توجه به افزایش اسمارت فون ها و تبلت ها در دنیای امروز ، اهمیت برندینگ در این دستگاه ها به خوبی مشخص می شود به طوری که نمیتوان از این موضوع چشم پوشی کرد . از طریق طراحی موبایل اپلیکیشن ها و برندینگ در این دستگاهها  می توان محصولات و خدمات خود را برای کاربران و مشتریان خود در دسترس گذاشت به طوری که این سرویس ها همیشه در دسترس کاربران شما باشد چرا که اسمارت فون ها بیشتر از سایر دستگاهها در دسترس کاربران است و در هر جایی می توانند به اپلیکیشن شما دسترسی داشته باشند .

     ویژگی‌های اپلیکیشن های موبایل

  • همگام بودن با تکنولوژی
  • افزایش راه های ارتباطی با مشتریان
  • افزایش جامعه بازار هدف
  • افزایش اعتبار نام تجاری به واسطه گسترش محیط کاری
  • افزایش راه های معرفی سازمان، محصولات و خدمات
  • در دسترس بودن همیشگی
  • ایجاد تنوع در نحوه معرفی سازمان
  • افزایش توانایی در رقابت موثر با رقبا
  • هدفمند کردن سطوح دسترسی مشتریان به سازمان، خدمات و محصولات
  • ارائه سرویس به شیوه ای متفاوت

دیان